Biuletyn Informacji Publicznej

Gminny Zespół Ekonomiczno - Administracyjny Szkół w Krzywdzie

Szczegóły załącznika

Powrót do dokumentu
Tytuł
Załącznik nr 4 Wzór umowy
Data utworzenia
2021-10-28
Opis

Załącznik nr 4 do Zapytania ofertowego

272.1.10.2021                                                        

Wzór

Umowa

zawarta w dniu ….........................r. w Krzywdzie, pomiędzy: GZEAS Krzywda mającym siedzibę w Krzywdzie przy ul. Żelechowskiej 24 B, 21-470 Krzywda - zwanym w dalszej części Umowy ZAMAWIAJĄCYM, w imieniu którego działa:

Zofia Mateńko - Dyrektor 

a firmą: ….......................................................................................................................

mającą siedzibę w …......................................................................................................

- zwaną w dalszej części Umowy WYKONAWCĄ

reprezentowaną przez:...................................................................................................

w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o wyłonienie Wykonawcy w trybie zapytania ofertowego bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) na „Dostawę oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Krzywda.”

  • 1 Postanowienia ogólne

Do wzajemnych kontaktów przy realizacji przedmiotu umowy wyznacza się przedstawicieli:

ze strony Zamawiającego:

  • Iwonę Chudek - dyrektora Zespołu Szkół  w Woli Okrzejskiej
  • Elżbietę Gogłozę – dyrektora Zespół Szkół w Okrzei

ze strony Wykonawcy: ….............................................................................................................

  • 2 Przedmiot umowy i  terminy
  1. Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do zbiorników zlokalizowanych w:
  • Zespole Szkół w Woli Okrzejskiej

Wola Okrzejska 105A, 21-480 Okrzeja – w maksymalnej  ilości 15 m3

  • Zespole Szkół w Okrzei

Okrzeja, ul. Szkolna 1, 21 – 480 Okrzeja - w maksymalnej ilości 25 m3

wg oferty z dnia ….................................

  1. Określona przez Zamawiającego ilość oleju opalowego jest wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń.
  2. Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdą partię oleju opałowego wskazaną przez Zamawiającego, transportem własnym, na własny koszt i ryzyko w terminie 48 godzin od chwili otrzymania dyspozycji pocztą elektroniczną od Zmawiającego, w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
  3. Wykonawca, realizując zamówienie zobowiązuje się wykorzystywać autocysternę wyposażoną w legalizowany przyrząd pomiarowy wskazujący dostarczoną ilości oleju opałowego,
  4. Przy każdorazowej dostawie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości oleju,
  5. W przypadku braku świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza, iż umowa nie została wykonana w terminie z winy  
  6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego oleju opałowego i za ewentualne szkody wynikłe z tego tytułu.
  7. W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opalowego Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt próbki oleju opalowego i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem udokumentowanych badań obciążyć Wykonawcę.
  8. W przypadku stwierdzenia, że dostarczony olej opalowy nie spełnia wymaganych parametrów, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od powzięcia takiej wiadomości.
  9. Wykonawca zobowiązany jest do posiadania koncesji na obrót paliwami przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy posiadana przez Wykonawcę koncesja utraci ważność to Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni przedłożyć aktualną koncesję.
  10. Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem szczególnej staranności z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia.
  11. Termin obowiązywania umowy ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2022r.
  • 3 Zasady potwierdzenia wykonania usługi

Dostawy oleju opałowego będą potwierdzone protokołem odbioru lub dowodem Wz, podpisanym przez przedstawicieli obu stron.

  • 4 Wynagrodzenie
  1. Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie za faktycznie dostarczoną i odebraną ilość oleju opałowego.
  2. Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za 40 m3 zamawianego oleju opałowego określa się na kwotę

netto ….............................zł,

podatek od towarów i usług ………% tj. …..……………….zł

brutto………………………zł (słownie zł: ….……................).

  1. Wysokość marży/upustu będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy.
  2. Strony dopuszczają zmianę ceny za dostarczoną partię oleju opałowego tylko w przypadku zmiany cen u producenta wskazanego w ofercie. Stosowane będą wówczas ceny hurtowe tego producenta z dnia dostawy do szkół i niezmienione stawki marży/upustu.
  • 5 Zasady płatności
  1. Strony ustalają, że należność za każdorazową dostawę oleju opałowego zostanie. uregulowana w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, po potwierdzeniu należytego wykonania zamówienia, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze VAT.
  2. Wykonawca wystawi fakturę za dostawy oleju opałowego w następujący sposób

Nabywca: Gmina Krzywda ul Żelechowska 24B, 21- 470 Krzywda NIP 8251998974

Płatnik/Odbiorca: Zespół Szkół w Woli Okrzejskiej, Wola Okrzejska 105A, 21 – 480 Okrzeja,

Nabywca: Gmina Krzywda ul Żelechowska 24B, 21- 470 Krzywda NIP 8251998974

Płatnik/Odbiorca: Zespół Szkół w Okrzei ul. Szkolna 1, 21 – 480 Okrzeja

  • 6 Kary umowne
  1. Obowiązującą formą odszkodowania uzgodnioną między stronami będą kary umowne.
  2. z tytułu zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy – 2% wartości umownej brutto przedmiotu umowy
  3. z tytułu odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy -5% wartości umownej brutto przedmiotu umowy
  4. w przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia – 5 % wartości umownej brutto przedmiotu umowy
  5. Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które winę ponosi Zamawiający w wysokości 5% wartości umownej zamówienia.
  • 7 Postanowienia końcowe
  1. Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:
  2. brak dostawy trwa dłużej niż 5 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego
  3. w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
  4. ogłoszenie upadłości Wykonawcy lub rozwiązania firmy Wykonawcy, bądź nakazu wydania majątku Wykonawcy,
  5. wygaśnięcie licencji lub zezwolenia uprawniającego do wykonywania przedmiotu zamówienia
  6. Wykonawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że nie będzie w stanie realizować swoich obowiązków wynikających z umowy (np. płatności).
  7. Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
  8. Strona mająca zamiar odstąpić od umowy powinna podać także pisemne uzasadnienie swojej decyzji.
  9. Jeżeli Wykonawca ponosi winę za odstąpienie od umowy, Zamawiający musi zastosować wszelkie kary jakie wynikają z niniejszej umowy.
  10. Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
  11. W przypadku wystąpienia podczas realizacji przedmiotu umowy potrzeby rozstrzygnięcia spraw lub problemów strony będą je podejmować i rozstrzygać bez zbędnej zwłoki.
  12. Sprawy sporne, których nie będą strony w stanie załatwić we własnym zakresie rozstrzygać będzie właściwy Sąd dla siedziby Zamawiającego
  13. W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
  14. Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.

Zamawiający                                      Wykonawca

 

 

 

 

 

 

 

Plik
doc pobrano: 3 razy
Osoba odpowiedzialna za powstanie informacji: Tchórzewska Karolina
Dodano do BIP dnia: 2021-10-28 16:16:53