Szczegóły załącznika
Powrót do dokumentuZałącznik nr 4 do Zapytania ofertowego
272.1.10.2021
Wzór
Umowa
zawarta w dniu ….........................r. w Krzywdzie, pomiędzy: GZEAS Krzywda mającym siedzibę w Krzywdzie przy ul. Żelechowskiej 24 B, 21-470 Krzywda - zwanym w dalszej części Umowy ZAMAWIAJĄCYM, w imieniu którego działa:
Zofia Mateńko - Dyrektor
a firmą: ….......................................................................................................................
mającą siedzibę w …......................................................................................................
- zwaną w dalszej części Umowy WYKONAWCĄ
reprezentowaną przez:...................................................................................................
w wyniku rozstrzygnięcia postępowania o wyłonienie Wykonawcy w trybie zapytania ofertowego bez stosowania ustawy z dnia 11 września 2019r – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2021 r. poz. 1129 z późn. zm.) na „Dostawę oleju opałowego do placówek oświatowych na terenie Gminy Krzywda.”
- 1 Postanowienia ogólne
Do wzajemnych kontaktów przy realizacji przedmiotu umowy wyznacza się przedstawicieli:
ze strony Zamawiającego:
- Iwonę Chudek - dyrektora Zespołu Szkół w Woli Okrzejskiej
- Elżbietę Gogłozę – dyrektora Zespół Szkół w Okrzei
ze strony Wykonawcy: ….............................................................................................................
- 2 Przedmiot umowy i terminy
- Przedmiotem umowy jest sukcesywna dostawa oleju opałowego do zbiorników zlokalizowanych w:
- Zespole Szkół w Woli Okrzejskiej
Wola Okrzejska 105A, 21-480 Okrzeja – w maksymalnej ilości 15 m3
- Zespole Szkół w Okrzei
Okrzeja, ul. Szkolna 1, 21 – 480 Okrzeja - w maksymalnej ilości 25 m3
wg oferty z dnia ….................................
- Określona przez Zamawiającego ilość oleju opalowego jest wartością szacunkową ustaloną dla okresu obowiązywania umowy. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zakupu mniejszej ilości; nie może to stanowić podstawy do wnoszenia przez Wykonawcę roszczeń.
- Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć każdą partię oleju opałowego wskazaną przez Zamawiającego, transportem własnym, na własny koszt i ryzyko w terminie 48 godzin od chwili otrzymania dyspozycji pocztą elektroniczną od Zmawiającego, w dni robocze w godzinach od 7.00 do 15.00.
- Wykonawca, realizując zamówienie zobowiązuje się wykorzystywać autocysternę wyposażoną w legalizowany przyrząd pomiarowy wskazujący dostarczoną ilości oleju opałowego,
- Przy każdorazowej dostawie Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć Zamawiającemu świadectwo jakości oleju,
- W przypadku braku świadectwa jakości dostarczonego oleju opałowego, odbiór nie zostanie dokonany, a to oznacza, iż umowa nie została wykonana w terminie z winy
- Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego oleju opałowego i za ewentualne szkody wynikłe z tego tytułu.
- W przypadku wątpliwości co do jakości dostarczonego oleju opalowego Zamawiający zastrzega sobie prawo pobrania w obecności osoby, która dostarczyła produkt próbki oleju opalowego i skierowania jej do badania do wybranego przez siebie laboratorium. W przypadku, gdy w wyniku przeprowadzonych badań okaże się, że dostarczony olej nie spełnia wymaganych parametrów Zamawiający ma prawo odstąpić od umowy w trybie natychmiastowym, a kosztem udokumentowanych badań obciążyć Wykonawcę.
- W przypadku stwierdzenia, że dostarczony olej opalowy nie spełnia wymaganych parametrów, Wykonawca na własny koszt dokona jego wymiany na nowy zgodny z oczekiwaniami Zamawiającego w ciągu 24 godzin od powzięcia takiej wiadomości.
- Wykonawca zobowiązany jest do posiadania koncesji na obrót paliwami przez cały okres obowiązywania umowy. W przypadku, gdy w trakcie realizacji umowy posiadana przez Wykonawcę koncesja utraci ważność to Wykonawca zobowiązany jest w terminie 14 dni przedłożyć aktualną koncesję.
- Wykonawca zobowiązuje się wykonać przedmiot umowy z zachowaniem szczególnej staranności z uwzględnieniem zawodowego charakteru swej działalności przy wykorzystaniu całej posiadanej wiedzy i doświadczenia.
- Termin obowiązywania umowy ustala się od dnia podpisania umowy do dnia 15 kwietnia 2022r.
- 3 Zasady potwierdzenia wykonania usługi
Dostawy oleju opałowego będą potwierdzone protokołem odbioru lub dowodem Wz, podpisanym przez przedstawicieli obu stron.
- 4 Wynagrodzenie
- Wykonawca otrzyma od Zamawiającego wynagrodzenie za faktycznie dostarczoną i odebraną ilość oleju opałowego.
- Wysokość wynagrodzenia Wykonawcy za 40 m3 zamawianego oleju opałowego określa się na kwotę
netto ….............................zł,
podatek od towarów i usług ………% tj. …..……………….zł
brutto………………………zł (słownie zł: ….……................).
- Wysokość marży/upustu będzie stała przez cały okres obowiązywania umowy.
- Strony dopuszczają zmianę ceny za dostarczoną partię oleju opałowego tylko w przypadku zmiany cen u producenta wskazanego w ofercie. Stosowane będą wówczas ceny hurtowe tego producenta z dnia dostawy do szkół i niezmienione stawki marży/upustu.
- 5 Zasady płatności
- Strony ustalają, że należność za każdorazową dostawę oleju opałowego zostanie. uregulowana w terminie nie dłuższym niż 14 dni licząc od daty otrzymania faktury przez Zamawiającego, po potwierdzeniu należytego wykonania zamówienia, na konto Wykonawcy wskazane na fakturze VAT.
- Wykonawca wystawi fakturę za dostawy oleju opałowego w następujący sposób
Nabywca: Gmina Krzywda ul Żelechowska 24B, 21- 470 Krzywda NIP 8251998974
Płatnik/Odbiorca: Zespół Szkół w Woli Okrzejskiej, Wola Okrzejska 105A, 21 – 480 Okrzeja,
Nabywca: Gmina Krzywda ul Żelechowska 24B, 21- 470 Krzywda NIP 8251998974
Płatnik/Odbiorca: Zespół Szkół w Okrzei ul. Szkolna 1, 21 – 480 Okrzeja
- 6 Kary umowne
- Obowiązującą formą odszkodowania uzgodnioną między stronami będą kary umowne.
- z tytułu zwłoki w wykonaniu przedmiotu umowy – 2% wartości umownej brutto przedmiotu umowy
- z tytułu odstąpienia od realizacji umowy z przyczyn zależnych od Wykonawcy -5% wartości umownej brutto przedmiotu umowy
- w przypadku dostarczenia wadliwego przedmiotu zamówienia – 5 % wartości umownej brutto przedmiotu umowy
- Zamawiający zapłaci Wykonawcy karę umowną za odstąpienie od umowy z powodu okoliczności, za które winę ponosi Zamawiający w wysokości 5% wartości umownej zamówienia.
- 7 Postanowienia końcowe
- Zamawiającemu przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w następujących przypadkach:
- brak dostawy trwa dłużej niż 5 dni od momentu złożenia zamówienia przez Zamawiającego
- w razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy,
- ogłoszenie upadłości Wykonawcy lub rozwiązania firmy Wykonawcy, bądź nakazu wydania majątku Wykonawcy,
- wygaśnięcie licencji lub zezwolenia uprawniającego do wykonywania przedmiotu zamówienia
- Wykonawcy przysługuje prawo do odstąpienia od umowy jeżeli Zamawiający zawiadomi Wykonawcę, że nie będzie w stanie realizować swoich obowiązków wynikających z umowy (np. płatności).
- Odstąpienie od umowy wymaga formy pisemnej pod rygorem nieważności.
- Strona mająca zamiar odstąpić od umowy powinna podać także pisemne uzasadnienie swojej decyzji.
- Jeżeli Wykonawca ponosi winę za odstąpienie od umowy, Zamawiający musi zastosować wszelkie kary jakie wynikają z niniejszej umowy.
- Wszelkie zmiany, jakie strony chciałyby wprowadzić do ustaleń wynikających z niniejszej umowy, wymagają formy pisemnej i zgody obu stron pod rygorem nieważności takich zmian.
- W przypadku wystąpienia podczas realizacji przedmiotu umowy potrzeby rozstrzygnięcia spraw lub problemów strony będą je podejmować i rozstrzygać bez zbędnej zwłoki.
- Sprawy sporne, których nie będą strony w stanie załatwić we własnym zakresie rozstrzygać będzie właściwy Sąd dla siedziby Zamawiającego
- W sprawach nie uregulowanych niniejszą umową obowiązują przepisy kodeksu cywilnego i ustawy Prawo zamówień publicznych.
- Umowa została sporządzona w dwóch jednobrzmiących egzemplarzach, po jednym dla każdej ze stron.
Zamawiający Wykonawca
Dodano do BIP dnia: 2021-10-28 16:16:53